Sperma Merdeka KKK

*burrrrp* Baru balik dari Padang Kota Lama.

Tengok bunga api.

mercun

Fuwah, malam ni polis punya bisnes bukan main bagui. Depa hentam saman kat kereta semua. Padan muka! Orang celaka tu semua ingat jalan bapak depa, letak kreta suka hati. Polis mai, bagi kat tiap-tiap kreta. Aku rasa nak tangkap gambak tapi takut nanti aku pulak yang kena masuk lokap. Sebab terlalu kaypoh.

Eh, eh, tak ada ilham nak merepek. Tapi hang cuba tengok gambak tu? Bintik-bintik bunga api tu mirip apa? Tu……tengok tak? Yang ada kepala, ada ekor? Dulu-dulu, kita semua berasal dari tu la.

Translation : KKK -ketawa kuat kuat = LOL
hang = you
depa = they
mai = come

Pagi nanti aku nak belog kat MerdekaBloggers.

*ish* Apa kena dengan PPS? Punya susah nak baca. Maklumlah, dah tukar muka baru.

14 Replies to “Sperma Merdeka KKK”

  1. eh lilian, komen pun kena dalam BM ke? Tak apalah aku akan cuba ber-komen dalam BM

    Jadi ada pesta bunga api kat Esplanade ke? Ada banyak orang datang?

    tentu syioklah!

  2. I was in gurney drive. Saw it from there. Less crowd than last year though. And don’t la talk in penang bm, depa mana paham 🙂

  3. saya tengok bunga api dari apartmen saya sahaja. tak payah pergi kl. semalam masa nak balik rumah, punya la ramai orang ke dataran merdeka..

    dalam lrt punya la sesak. sardin pun tak sanggup duduk dalam lrt semalam..baunya boleh buat orang pengsan 7-8 kali…

    jangan lupa beli the star hari ini..mungkin muka saya yang ongo dan toya ini akan keluar memakai baju merah..:)

  4. Wah sei lu, betui betui BM. Aku punya Bm macam tarik kereta lembu naik bukit macam mana like belog BM. Awak tidur lambat2 kerana tenguk bunga apii.. ? Aku tidur lepas tu bangun 5 minute sebelum 12 aku buka TV tengok cukup… Ketawa Ketawa…

  5. lilian, wah – sungguh giat kempen berbahasa malaysia ni. kak teh pun dengan penuh semangat berbelog dalam bahasa Melayu – silakan!

  6. Kak Teh – Saya pergi belog-belog lain untuk kempen. Hahaha. Misalannya belog soohk yang di atas tu.

    soohk – Wah, saya sungguh gembira sebab kamu juga berusaha untuk belog dalam BM. Macam mana, bunga api di TV best tak?

    atiza – Semalam kami pergi menawan Padang Kota, mentang-mentang nak ambil gambar.

    Niresh – The regulars are as usual, coming out with 100 of flags. But the crowd are lesser. Oh ya, we saw a bullock cart with Msia flag.

    jen – KKK

    centerpide – Banyak orang. Tapi orang semua tak minat nyanyi Negara-ku, cuma tunggu bunga api.

  7. Mula2 saya tengok gambaq tu rasa macam ada benda yang saya kenai. Ohhh tu ghupanya. Saya dah lama tak pi makan kat esplanade. Ntah, sedap lagi macam dulu tak?
    Ari ni saya belajaq satu perkataan baru, KKK.

Comments are closed.