Siti Nurhaliza Kuala Lipis wedding foto (AGAIN!!!????!!!!)

Yeah, so?

The only pic decent I get. The rest suxs ‘cos the lighting at the venue in [tag]Kuala Lipis[/tag] was horrible and I can’t get any proper photos. But I love Siti’s traditional wedding gown. Sungguh anggun. The bridge and groom makan-makan. Can someone tell me what drink is on Datuk K’s table? That purple colour thing? Tongkat Ali kut?

First they cut the pulut kunyit or yellow glutinous rice and here [tag]Datuk K[/tag] suap [tag]Siti[/tag].

After the traditional pulut kuning, come the modern one. They cut the cake which is several tiers high. Count and see? Cake diseponser (sponsored by) oleh blahblah bakery darik Kuala Lumpur.

Awww….look at the lovebirds, feeding each other with the cake.
Ok, ok, I know you are all bored to tears with the pics. Hey, it was even worse for me, ok? I have two cameras to capture that and I have to sit through several mind-numbing minutes. Plus cropping the pics and posting this……

Don’t forget to watch my Bohliaowood video, ok?  That is more entertaining.

16 Replies to “Siti Nurhaliza Kuala Lipis wedding foto (AGAIN!!!????!!!!)”

  1. Aunty, pity no clear picture of the tiara that’s on Siti’s head. That Tiara cost RM 1 Million, hmmm…isn’t that the same price that a certain politician from Sarawak paid for a certain second hand Tiara a few years back 😛

    Okiee..joke aside, are we finally done with this perkhawinan Siti and Datuk K? Or is there more weddings to go?

  2. ST – Yeah, cos there are surfers who actually look forward to see the pics. LOL.

    shooi – She IS a princess of sorts. Did you see that there is even a road sign with ‘Ruman Siti Nurhaliza’ among all the Tamans name in Kuala Lipis. Isn’t that so amusing?

  3. mom, you must be having backache liao after taking all these photos.

    one suggestion, try using shutter speed 1/20 seconds or slower to take photo of TV image or CRT computer screen image. it’ll get rid of the dark horizontal band. 🙂

  4. alangkah baik duit yang banyak tu di sedekahkan pada anak yatim… beli kek mahal-mahal tp umat islam kita yang lain ramai lg yang dalam kemiskinan…. apa kata atok K dan Nek ct sedekahkan pada yang mmrlukan…. murah rezeki

  5. memang dah jodoh depa…tapi tak payah la buat besaq2…
    dari dok membazir, p sedekah kat fakir miskin nun…takpun pi sedekah kat anak2 yatim… lagi pahala sampai SANA…
    orang lain pun kawen jugak, tapi tak gah mcm depa…
    memangla depa banyak duit… tapi, bukan semua duit depa…. seponser jer lebih….
    pada DATOK SITI NURHALIZA DAN DATOK K…
    dalam daerah Lipis tu ada persatuan anak2 yatim lipis…
    kesian kat depa, asrama takdak…urusetia pi naik moto cabuk ja,pi hantaq bantuan….(orang miskin pun ada hati tolong orang miskin…tapi orang kaya…dok rajin tolong orang kaya…-yang seponser tu lah…)
    tak gun adapat nama la ni, p sedekah banyak2, dapat nama akhirat nun..(biaqlah ikhlas, jgnla masuk TV baru nak jaja nam!!!)..
    tapi sgalanya dgn izin Allah
    datok sitikan anak jati lipis, takkan tak boleh hulur sebarang rm…
    dari dok megah buat party thah apa2, baik pi buat kenduri dengan anak2 yatim…
    qaseh bukan org berada manapun…tapi setakat nie…sedekah tu alhambulillah bolehla…
    mcm datok2 nun, terlebih kaya, pi lah buat terlebih amal jariah…
    dato k thah lama atau tak, pi la rerajin buat HARTA ALAM SANA…. harta duniawi dah berlambak…
    “renung2kan…”

Comments are closed.