I spy on the Proton Gen 3 (Gambar Proton Persona Gen 3 baru)

TERBARU!
Gambar Proton Persona – dari laman web Proton. Dan gambar kereta Proton Persona kat sini.

proton_persona

**ORIGINAL POST**
DSCN2944

People do it, so must we

DSCN2939

A blogger must constantly be on the look out for bloggable materials. Curiosity is a good thing. Well, not always.

DSCN2931

The car manufacturer understands Malaysians well. They like to peek. So, they kept the yet-to-launched Proton Gen 3 in a container and leave peep holes for people to peek into it.

DSCN2933

Your favourite 5xmom has saved you a trip to do this moronic thing. She took photos of the Proton Gen 3. Lots of it. From every angles.

DSCN2934

Nikon P4, point and shoot camera with its lens stuck inside the peep holes.

DSCN2942

DSCN2932

Yeah, yeah, I am a no lifer. Heh, this is another SEO post. I have more photos on my Flickr album. Gambar Proton Gen 3.

18 Replies to “I spy on the Proton Gen 3 (Gambar Proton Persona Gen 3 baru)”

  1. so far gen2 is the nicer look car amang all other local car…hope this gen3 will be better…

    interm of outlook, hope the performance also better…dun cost too much petrol is better

  2. saya serik doh paka proton(waja).. dan saya tak akan beli doh keta proton walaupun sehebat manapun…..

  3. samo lah kito, dulu pong kawe penoh jugok guna wira & waja, ado ko patut lom cukup sebulang OIL SEAL TIMING BELT leh bocor..!! tak dok KUALITI langsung ! aleh-aleh kawe BECI kat jenama PROTON.. skrg ni pakai vios… it’s better car….. my next car must be BMW….!

  4. hehe i still have my Proton Iswara…no problem at all…i guess a car is as good as the dufes who maintain it… 🙄

  5. kalau de duit lebih skit janganla pakai kete malaysia nie, harapkan gimik jer yang lebih, tapi kualiti macam hampeh.nak besaing dengan jenama luar rasanya jangan mimpilah kalau stakat jaguh kampung bolehla proton nie…nyesal aku pakai persona ni, baru pakai,koyak plastik lagi ni belum servis yang kedua dan enjin berbunyi macam enjin diesel. g pusat servis dorang cakap kena tunggu 3-4 bulan baru nak sampai.aper nie??? spatutnya diorang kena peka dengan keadaan ni tapi macam hampeh jer.untuk kawan2 sume aku berpesan jangan jadi macam aku nak sokong barangan buatan malaysia sudahnya kepuasan takder…pikup jangan citerla silap2 ari bulan kancil boleh take over…bikin malu anak negeri jer

  6. apela..kutuk brg kluaran negara sendri..pirahhhhhhhhh…pi mabok! gua bkn nk backing sape2,skurang2 sapot la ckit negara tanah lahir korang(bg yg blame keta msia)sendri.malo kambeng la ckit,hang tu,lahir mane?ngutuk je lebih,bg ko 100 k,cipta keta sendri,cube tgk? xnak terkokol. nk sgt sokong brg2@keta import watpe,,bkn pe,kwn pkai keta malaysia jagk…stakat ni alhamdulillah,,sume ok je.wa siap da korek cna,korek cni g.xde hal pon.lg satu,tgk keta,tgk pemakainyer…kalau jenis lahabau, hang paham2 ler sndri.mangkuk!

  7. kwn setuju sgt ngan mr Hasrul… kwn pun guna proton iswara jugok..dh 6 thn. kwn ambik 2nd hand pd 2004,thn dpn hbis le hutang. ok je, mudah jaga. balik kg kt pahang dh berpuluh kali kabo ke awok !! alhamdulillah.
    lps ni kwn nk modified & mantain je… vrom vrom..

Comments are closed.