Get Adobe Flash player


In a land faraway…..

Hasutan belaka.

Propaganda belaka.

Segala berita yang ada di TV, semuanya berciri hasutan.

Menteri Besar yang dah lapuk pulak diberi peluang untuk berucap dan memberi komen.

Manakala Menteri Besar yang cuma bertugas lebih dari 100 hari sahaja, langsung tak diberi peluang masuk TV.

Nak tipu rakyat semua…..

Berdosa tu.

Rakyat dah ada otak sendiri untuk berfikir.

Berita yang berat sebelah ni, cuma boleh menipu segelintir rakyat sahaja.

Yang lain tu, tahu berita macam ini merupakan propaganda.

Meluat aku…

Aduhai ketua-ketua negara sekalian, janganlah anggap kami ni tak ada hotak nak pikiaq sindiri.




2 Responses to “In a land faraway…..”

  1. Lagi-lagi road blok, lagi-lagi road blok. Pergi tangkap pencuri lah!

  2. pablo – They are going on offensive lah. Reeks of desperation cos the whole news is all about how bad PR is. They even get KT to criticise the PR government! Like that also can?